Go Sport

Kampania dotyczyła otwarcia nowego salonu w Lublinie. Głównym celem było pozyskanie jak największej liczby klientów podczas weekendu otwarcia oraz utrzymanie ruchu w kolejnych dniach. Biorąc pod uwagę, że wizyta w dniu otwarcia ma istotny wpływ na późniejsze odwiedzanie sklepu, komunikacja mediowa była skoncentrowana na krótkim czasie przed otwarciem salonu.

Wykorzystano różne kanały komunikacji, takie jak działania outdoorowe w precyzyjnie dobranych lokalizacjach, reklamy na środkach komunikacji miejskiej, kampanie kierowane na smartfony do osób odwiedzających konkurencyjne salony, lokalne spoty radiowe w stacjach o wysokim dopasowaniu do grupy docelowej oraz animacje i ekspozycje na terenie Centrum Handlowego podczas weekendu otwarcia. Wykorzystana została zaawansowana analityka konwersji przepływu trafficu z prowadzonych działań do sklepu.

WYZWANIA

Poinformowanie o nowym salonie GO Sport w Lublinie.
Sprowadzenie do sklepu maksymalnej ilości osób.

INSIGHT

Odwiedzenie sklepu w dniu otwarcia znacząco wpływa na chęć korzystania ze sklepu na co dzień.

ROZWIĄZANIE

Koncentracja siły komunikacji mediowej w krótkim czasie przed otwarciem i wykorzystanie narzędzia store-centric:

  • Kampania outdoorowa informująca o otwarciu nowego salonu
  • Ekspozycja na środkach komunikacji miejskiej oraz rowerach miejskich
  • Kampania na smartphonach, geotargetowanana klientów sklepów konkurencji
  • Lokalna kampania radiowa zapraszająca do nowego sklepu
  • Animacje i ekspozycje na terenie Centrum Handlowego w weekend otwarcia
  • Zaawansowana analityka konwersji przepływu trafficu z prowadzonych działań do sklepu

DANE TELEADRSOWE: Well Done Agency
sp. z o.o. sp. komandytowa
ul. Bukowińska 22 lok. 10b
02-703 Warszawa

Telefon:+48 601 262 067